Structura
Conducere
Declaratii de avere si interese 2009
Unitati sanitare cu paturi
Serviciul judetean de ambulanta
Comitetul judetean de gripa
Declaratii de avere si interese 2010
Declaratii de avere si interese 2011
Declaratii de avere si interese Ambulanta Tulcea
Declaratii de avere si interese 2012
Declaratii de avere si interese 2013
Declaratii de avere si interese 2014
Declaratii de avere si interese 2015
Declaratii de avere si interese 2016
Declaratii de avere si interese 2017
Declaratii de avere si interese 2018
Declaratii de avere si interese 2019
Declaratii de avere si interese 2020
Organigrama
Legislatie
Legislatie in vigoare
Regulamente
Biostatistica si informatica
Raportul calitatii apei potabile 2015
Raportul calitatii apei potabile 2016
Calitatea apei de imbaiere - GURA PORTITEI 2016
Calitatea apei de imbaiere - LAC CIUPERCA 2016
Calitatea apei de imbaiere 2017
Situatia sistemelor de apa potabila 2017
Calitatea apei de imbaiere - GURA PORTITEI 2017
Calitatea apei de imbaiere - LAC CIUPERCA 2017
Raportul calitatii apei potabile 2014
Calitatea apei de imbaiere - LAC CIUPERCA 2018
Calitatea apei de imbaiere - GURA PORTITEI 2018
APE DE ÎMBĂIERE 2019
APE DE ÎMBĂIERE 2020
Autorizatii
Raport de activitate
Buget de venituri si cheltuieli
Buget de stat 2010
Buget de venituri proprii 2010
File Buget Anul 2011
Situatia Platilor Zilnice DSP
Situatie plati zilnice Ambulanta
Buget DSP anul 2012
Buget DSP 2013, initial
Buget DSP 2014
Buget DSP 2015
Buget DSP 2016
Buget DSP 2017
Buget DSP 2018
Buget DSP 2019
Buget DSP 2020
Programe nationale
Imunizari
Boli transmisibile
Promovare a sanatatii
Boli netransmisibile
Evaluarea efectelor factorilor de risc din mediu pentru starea de sanatate
TRATAMENTE ÎN STĂINĂTATE
Asistenta medicala
Alerta internationala privind gripa
Gripa aviara 2005/2007
Gripa sezoniera
Recomandari gripa
Formulare raportari
Resurse umane
Certificare europeana
Comunicate
Anunt important
Control in sanatate
Informatii Publice
Spitalul Tichilesti
Spital Orasenesc Macin
Achizitii publice DSPJ Tulcea
Venituri Nete Salariale Lunare-Conform Ordinului MS 591 DIN 27.05.2010
Venituri Nete Ambulanta Tulcea
Spitalul Judetean Tulcea
Lista unitatilor autorizate pentru fise permise auto
Lista unităților sanitare abilitate să elibereze certificate medicale de tip A5
Macheta drepturi salariale conform legii nr.153/2017
Tabel furnizori privati de servicii de asistenta medicala de urgenta prespitaliceasca - judetul Tulcea
Apa sezon imbaiere 2014
Apa sezon imbaiere 2015
Apa sezon imbaiere 2016
Apa sezon imbaiere 2017
Noutati
Apa sezon imbaiere 2018
Apa potabila
Apa potabila 2018
Apa potabila 2017
Apa potabila 2020
Apa potabila 2019
GDPR
Ghid informativ adresat populatiei
Concursuri, examene Spitalul Judetean Tulcea
Concursuri, examene Spitalul Orasenesc Macin
Concursuri, examene Spitalul Tichilesti
|
BULETIN INFORMATIV ¤ Actele normative care reglementează organizarea şi funcţionarea autorităţii sau instituţiei publice Ordinul Ministerului Sănătăţii nr. 1078/ 2010 privind aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare şi a structurii organizatorice a direcţiilor de sănătate publică judeţene şi a municipiului Bucureşti Publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 550/ 05august 2010. ¤ Structura organizatorică, atribuţiile departamentelor, programul de funcţionare, programul de audienţe al autorităţii sau instituţiei publice ORGANIZAREA ŞI FUNCŢIONAREA DIRECŢIEI DE SĂNĂTATE PUBLICĂ JUDEŢEANĂ Direcţiile de sănătate publică judeţene şi a municipiului Bucureşti sunt servicii publice deconcentrate, cu personalitate juridică, subordonate Ministerului Sănătăţii, reprezentând autoritatea de sănătate publică la nivel local, care realizează politicile şi programele naţionale de sănătate, elaborează programe locale, organizează structurile sanitare, evidenţele statistice pe probleme de sănătate, precum şi de planificare şi derulare a investiţiilor finanţate de la bugetul de stat pentru sectorul de sănătate. Atribuţiile compartimentelor sunt cuprinse în Regulamentul de organizare şi funcţionare a direcţiilor de sănătate publică judeţene şi a municipiului Bucureşti, aprobat prin Ordinul Ministerului Sănătăţii nr. 1078/2010 Conducerea direcţiilor de sănătate publică judeţene şi a municipiului Bucureşti este asigurată de un comitet director, compus din directorul executiv şi directorii executivi adjuncţi. Comitetul director al direcţiilor de sănătate publică judeţene şi a municipiului Bucureşti colaborează cu autorităţile administraţiei publice locale în aplicarea reglementărilor din domeniul sănătăţii publice, în condiţiile legii. Conducerea direcţiilor de sănătate publică judeţene şi a municipiului Bucureşti participă la medierea litigiilor apărute în legătură cu încheierea, executarea, modificarea şi încetarea contractelor dintre furnizorii de servicii medicale şi casele de asigurări de sănătate judeţene şi a municipiului Bucureşti ori cu alte pretenţii decurgând din acestea, urmărind realizarea echilibrului financiar şi utilizarea eficientă a sumelor contractate. Comitet Director DSPJ Tulcea
Director executiv adjunct economic: EC. NICOLAU MIHAELA
Luni: h 10,00- 12,00
¤ Programul de funcţionare a Direcţiei de Sănătate Publică jud. Tulcea PROGRAM DE LUCRU ● Program de lucru funcţionari publici şi personal contractual cu program de lucru de 8 ore/zi, 40 de ore/săptămână: Luni – joi: 07,30 – 16,00 Vineri: 07,30 – 13,30 ● Program de lucru personal contractual cu program de lucru de 7 ore/zi, 35 de ore/săptămână: Luni – joi: 07,30 – 15,00 Vineri: 07,30 – 12,30 ● Program de permanenţă: Luni – joi: 16,00 – 20,00 Vineri: 13,30 – 20,00 Sambata – Duminica: 08,00 – 20,00
¤ Coordonatele de contact ale autorităţii sau instituţiei publice, respectiv: denumirea, sediul, numerele de telefon, fax, adresa de e-mail şi adresa paginii de Internet Direcţia de Sănătate Publică jud. Tulcea Str. Viitorului, nr. 50, Tulcea, judeţul Tulcea Tel. 0240534134 Fax : 0240534290 E-mail: secretariat@dspjtulcea.ro Pagina web: www.dspjtulcea.ro ¤ Lista cuprinzând documentele de interes public - actele normative care reglementează organizarea şi funcţionarea autorităţii sau instituţiei publice; - structura organizatorică, atribuţiile departamentelor, programul de funcţionare, programul de audienţe al autorităţii sau instituţiei publice; - numele şi prenumele persoanelor din conducerea autorităţii sau a instituţiei publice şi ale funcţionarului responsabil cu difuzarea informaţiilor publice; - coordonatele de contact ale autorităţii sau instituţiei publice, respectiv: denumirea, sediul, numerele de telefon, fax, adresa de e-mail şi adresa paginii de Internet; - sursele financiare, bugetul şi bilanţul contabil; - programele şi strategiile proprii; - lista cuprinzând documentele de interes public; - lista cuprinzând categoriile de documente produse şi/sau gestionate, potrivit legii; - modalităţile de contestare a deciziei autorităţii sau a instituţiei publice în situaţia în care persoana se consideră vătămată în privinţa dreptului de acces la informaţiile de interes public solicitate. ¤ Modalităţile de contestare a deciziei autorităţii sau a instituţiei publice în situaţia în care persoana se consideră vătămată în privinţa dreptului de acces la informaţiile de interes public solicitate Conform art. 21, 22 din Legea nr. 544 din 12.10.2001 Art. 21. – (1) Refuzul explicit sau tacit al angajatului desemnat al unei autorităţi ori instituţii publice pentru aplicare prevederilor prezentei legi constituie abatere şi atrage răspunderea disciplinară a celui vinovat. (2) Împotriva refuzului prevăzut la alin.(1) se poate depune reclamaţie la conducătorul autorităţii sau instituţiei publice respective în termen de 30 de zile de la luarea la cunoştinţă de către persona lezată. (3) Dacă după cercetarea administrativă reclamaţia se dovedeşte întemeiată, răspunsul se transmite persoanei lezate în termen de 15 zile de la depunerea reclamaţiei şi va conţine atât informaţiile de interes public solicitate iniţial, cât şi menţionarea sancţiunilor disciplinare luate împotriva celui vinovat. Art.22. – (1) În cazul în care o persoană se consideră vătămată în drepturile sale, prevăzute de prezenta lege, aceasta poate face plângere la secţia de contencios administrativ a tribunalului în a cărei rază teritorială domiciliază sau în a cărei rază teritorială se află sediul autorităţii sau instituţiei publice. Plângerea se face în termen de 30 de zile de la data expirării termenului prevăzut la art.7. (2) Instanţa poate obliga autoritatea sau instituţia publică să furnizeze informaţiile de interes public solicitate şi să plătească daune morale şi/sau patrimoniale. (3) Hotărârea tribunalului este supusă recursului. (4) Decizia Curţii de apel este definitivă şi irevocabilă. (5) Atât plângerea, cât şi apelul se judecă în instanţă în procedură de urgenţă şi sunt scutite de taxă de timbre.
|
Link-uri utileInformare |